Doprava

  • sídle provozovny Na Hrázi 321/11; Střelice ZDARMA
  • Balíkovna 65,-Kč – pro zboží, které není křehké, nebo po vzájemné dohodě
  • balík, platba předem (dodání 3-6 dní) 90,-Kč
  • balík, platba předem a pojištění KŘEHCE (dodání 3-6 dní) 120,-Kč
  • rozvoz zboží po Brně (1-2 dny) 150,-Kč
  • balík a dobírka (dodání 3-6 dní) 185,-Kč – není pojištěno KŘEHCE
  • balík, dobírka a KŘEHCE, pojištěný – pro křehké zboží (dodání 3-6 dní) 215,-Kč

Poštovné na Slovensko je : 349,- Kč pro objednávky do 5000,- Kč a zdarma pro objednávky vyšší než 5000,- Kč. Cena dobírky je hrazena v EURECH dle aktuálního přepočtu ČNB.

Poštovné je zdarma pro objednávky vyšší než 5000,- Kč. Poštovné balíku bez dobírky (částka je uhrazena předem na účet) je zasílána až po připsání platby na bankovní účet. Bankovní spojení Fio banka, a.s.: 2800278456/2010.

Vaši objednávku si můžete vyzvednout i osobně na adrese Na Hrázi 321/11 Střelice. Nejen že ušetříte na poštovném, ale i v případě dárkového balení můžete krásně zabalený dar bezpečně převést. To platí i pro případ, že si nevíte rady s výběrem šperku. Napište mi na adresu ……..z, které šperky – nebo keramiku potřebujete vidět osobně a já vše připravím, popřípadě pomohu „vybrat“. Také ale nabízím expres službu rozvoz po Brně a velmi blízkého okolí – obvykle večer – kdy jste doma za cenu 150,-Kč. Toto ocení zejména ti, kteří potřebují doručit balíček rychle, levně, bezpečně a třeba i krásně zabalený. Dárkové balení v tomto případě je za 50,-Kč.

Veškeré zboží, které je k dispozici na mém e-shopu je skladem a mohu je ihned odeslat. Pro přepravu využívám externího dopravce. Nejčastěji Českou poštu. Je to z toho důvodu, že Česká pošta jako jediná přepravuje balíky označené KŘEHCE zvláštním vozem, popřípadě odděleně od ostatních balíků. Ještě nikdy jsem s Českou poštou neřešila problém rozbitého zboží. Jakmile se váš balíček vydá z mého skladu na cestu k Vám, tak Vám dopravce pošle e-mail s číslem zásilky a Vy svůj balíček můžete jednoduše sledovat prostřednictvím on-line systému České pošty.

Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít, informujte o této skutečnosti pracovníka České pošty a sepište s ním reklamaci.

Prodávající doporučuje kupujícímu zkontrolovat obsah zásilky ihned po převzetí od dopravce. Jakékoli nesrovnalosti (poškozené zboží, chybějící zboží či chybně zaslané položky) je kupující povinen neprodleně oznámit prodávajícímu. Pakliže je zásilka uvnitř porušená, nebo rozbitá (a třeba jen i malá část), řádně vady nafotí, nafotí všechny obalové materiály a odnese kupující kompletní zásilku i se VŠEMI obalovými materiály na kteroukoliv Českou poštu a sepíše s pracovníkem České pošty reklamaci. Pokud by tyto obalové materiály nebyly na Českou poštu odneseny, nebude Česká pošta na rozbitou zásilku přihlížet a reklamaci neuzná. Na dalším postupu se poškozený s pracovníkem České pošty bude dál domlouvat sám, protože v případě, že dojde k rozbití obsahu zásilky, je každá položka v balíku proti tomuto pojištěna (KŘEHKÉ) a Česká pošta hodnotu rozbitého obsahu celou proplatí. Vždy je však nutné rozbité zboží i s krabicí a obalovým materiálem do 24 hodin po převzetí reklamovat.