Obchodní podmínky

Vítám Vás na stránkách Galerie Pentolino a doufám, že vše proběhne k Vaší spokojenosti,

protože nejdůležitější osobou v Galerii Pentolino je zákazník.

Všeobecné obchodní podmínky

  1. Základní ustanovení

Tyto všeobecné obchodní podmínky platí pro nákup zboží v internetovém obchodě na webové stránce www.pentolino.cz (dále webová stránka), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky  (dále jen „webové rozhraní obchodu“). Jsou závazným ustanovením a shrnují vzájemný obchodní vztah, podmínky, pravidla, práva a povinnosti mezi Vámi, jakožto nakupujícím zákazníkem (dále jen kupující) a provozovatelem internetového obchodu www.pentolino.cz (dále jen prodávající).  Tyto všeobecné obchodní podmínky se nevztahují na právnické a fyzické osoby, které nakupují zboží od prodávajícího v rámci své podnikatelské činnosti.  Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek. 

Právní vztahy, které nejsou těmito obchodními podmínkami výslovně upravené, se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., (Občanský zákoník) a též zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění. Všeobecné obchodní podmínky platné do 31.12.2013 upravoval zákon č. 40/1964 Sb. (Občanský zákoník) a zákon č. 634/1992 Sb. (Zákon o ochraně spotřebitele).

  1. Údaje o provozovateli internetového obchodu

Provozovatelem internetového obchodu je Andrea Jelinková Dis., se sídlem Na Hrázi 321/11, Střelice u Brna 664 47, IČO:75938502, DIČ: CZ7453173827, nejsem plátce DPH. Bankovní spojení Fio banka, a.s.: 2800278456/2010, IBAN: CZ1020100000002800278456.

Veškerá komunikace mezi prodávajícím a kupujícím je na emailové adrese pentolino@seznam.cz

  1. Uživatelský účet

Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje a zároveň poskytnutím Vašich osobních údajů vyjadřujete svůj souhlas s jejich zpracováním. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám. 

  1. Objednávka zboží, předmět smlouvy a její uzavření 

Veškeré objednávky podané prostřednictvím webových stránek www.pentolino.cz jsou považovány za závazné. Webové rozhraní internetového obchodu obsahuje seznam nabízeného zboží prodávajícího spolu s konečnou cenou. Po vložení požadovaného zboží do tzv. košíku a zadání všech kontaktních údajů kupující objednávku odešle/potvrdí. Podmínkou platné elektronické objednávky je vyplnění registračních údajů a náležitostí, odsouhlasení obsahu objednávky a obchodních podmínek. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucí k uzavření smlouvy o koupi zboží (dále také „Smlouva“) jsou patrné z procesu objednávání v internetovém obchodě prodávajícího a kupující má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Po zadání objednávky do objednávkového systému je objednávka na základě platných právních norem považovaná za uzavřenou kupní smlouvu a tedy za objednávku platnou a závaznou. Objednávka je neplatná, pokud kupující nevyplní registrační údaje a náležitostí spojené s elektronickou objednávkou. 

Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru. Kupující bere na vědomí, že s ohledem na realizaci nákupů prostřednictvím webové stránky a aktualizaci příslušných údajů na webové stránce se může stát, že je již zboží vyprodáno (přestože na webových stránkách je doposud uvedeno jako dostupné). V tomto případě bude prodávající o této skutečnosti kupujícího informovat bezodkladně poté, co to zjistí. Nebude-li možné realizovat ani část Smlouvy, jelikož žádné z objednaného zboží nebude dostupné, Smlouva zaniká. V případě nedostupnosti zboží žádná ze stran není oprávněna po druhé straně požadovat jakékoliv náhrady apod. 

Předmětem koupě/prodeje dle Smlouvy jsou pouze položky zboží výslovně uvedené v objednávce/Smlouvě, pokud nebylo sjednáno mezi kupujícím a prodávajícím jinak.

Kupující může objednávky stornovat telefonicky na tel. +420 603797230, nebo e-mailem na pentolino@seznam.cz a to před tím, než je objednávka vyexpedována ze skladu a zákazník je o tom informován. 

  1. Cena zboží a platební podmínky 

Ceny uváděné na internetových stránkách jsou vždy platné a závazné v okamžik uskutečnění objednávky. Všechny ceny uváděné na internetových stránkách obchodu prodávaného zboží jsou konečné. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:

  • v hotovosti (osobní vyzvednutí)
  • bezhotovostní platba – bankovním převodem
  • dobírkou
  • platební kartou

Kupující má možnost zaplatit zásilku až při převzetí objednaného zboží. Jde o dodání objednaného zboží na dobírku, nebo objednávku lze také zaplatit v hotovosti při osobním předání objednaného zboží.

Platba převodem z účtu se provádí před dodáním objednaného zboží, a to maximálně do 2 pracovních dnů od okamžiku odeslané objednávky. V případě, že takto kupující neučiní, a peníze na bankovní účet do 2 pracovních dnů neodešle, bude kupující emailem kontaktován, kde se vzájemně domluvíme na dalším postupu. Při platbě převodem z účtu je potřebné počítat s trváním převodu peněz cca 1-2 dny (záleží na dané bance). Doporučuji zaplatit objednané zboží co nejdříve, protože toto objednané zboží je stále – až do zaplacení – majetkem Galerie Pentolino (kupující se stane vlastníkem objednané věci teprve úplným zaplacením kupní ceny), a tak se může stát, že např. po 2 dnech bude objednáno a zakoupeno jiným kupujícím. Přijetí platby na bankovní účet a vyřízení objednávky potvrzuji kupujícímu emailem. Objednané zboží je po ověření platby ihned expedováno.

Doklad o zaplacení– fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího. Prodávající není plátcem daně z přidané hodnoty.  Doklad slouží zároveň jako záruční list.

Prodávající může po kupujícím požadovat zálohu či jinou obdobnou platbu v případech, kdy je u zboží uvedeno, že je k dodání „pouze na objednávku“. 

  1. Poštovné

Webové rozhraní internetového obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s dodáním objednaného zboží. Poštovné je zdarma pro objednávky vyšší než 5000,- Kč. Poštovné balíku bez dobírky (částka je uhrazena předem na účet) je zasílána až po připsání platby na bankovní účet. Bankovní spojení Fio banka, a.s.: 2800278456/2010. Kupující souhlasí s tím, aby prodávající poskytl vybranému přepravci údaje týkající se kupujícího, a to v rozsahu, který je nezbytný pro řádné dodání zboží.

  • Balíkovna 65,-Kč – pro zboží, které není křehké, nebo po vzájemné dohodě
  • balík, platba předem (dodání 3-6 dní) 90,-Kč
  • balík, platba předem a pojištění KŘEHCE (dodání 3-6 dní) 120,-Kč 
  • rozvoz zboží po Brně (1-2 dny) 150,-Kč
  • balík a dobírka (dodání 3-6 dní) 185,-Kč – není pojištěno KŘEHCE
  • balík, dobírka a KŘEHCE, pojištěný – pro křehké zboží (dodání 3-6 dní) 215,-Kč

Poštovné na Slovensko je : 349,- Kč pro objednávky do 5000,- Kč a zdarma pro objednávky vyšší než 5000,- Kč. Cena dobírky je hrazena v EURECH dle aktuálního přepočtu ČNB.

  1. Způsob dopravy a dodání zboží

Z důvodu zlepšení  mých služeb jsem převedla veškeré odesílání balíků po Česku i na Slovensko prostřednictvím České pošty, která jako jediná disponuje vozy výhradně určené pro přepravu křehkých zásilek v případě, že zboží je připojištěno službou KŘEHCE. Toto službu mi zatím nenabídla žádná jiná přepravní společnost. Zboží je vždy řádně zabaleno tak, aby nedošlo k poškození objednaného zboží.

Lhůta pro expedici/odeslání zboží začíná běžet ode dne uzavření Smlouvy a v případě volby úhrady ceny za dodání zboží jiným způsobem než při převzetí zboží, od okamžiku provedení úhrady ceny za dodání zboží. Lhůta pro expedici může být přiměřeně k okolnostem prodloužena, jestliže zpoždění je způsobeno vyšší mocí, nebo okolnostmi nezaviněnými prodávajícím. Nemůže-li prodávající expedovat zboží v uvedené lhůtě, oznámí tuto skutečnost bez zbytečného odkladu kupujícímu. Nedohodnou-li se strany ani do 5 pracovních dnů jinak (na prodloužení termínu expedice zboží či jiné změně objednávky), Smlouva zaniká a žádná ze stran není oprávněna po druhé straně požadovat jakékoliv náhrady apod.

V případě, že je nutné objednané zboží doručovat kupujícímu opakovaně, nebo jinak, než je uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady s tímto spojené (opakované doručení, jiný způsob doručení).

Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít, informujte o této skutečnosti pracovníka České pošty a sepište s ním reklamaci. 

Prodávající doporučuje kupujícímu zkontrolovat obsah zásilky ihned po převzetí od dopravce. Jakékoli nesrovnalosti (poškozené zboží, chybějící zboží či chybně zaslané položky) je kupující povinen neprodleně oznámit prodávajícímu. Pakliže je zásilka uvnitř porušená, nebo rozbitá (a třeba jen i malá část), řádně vady nafotí, nafotí všechny obalové materiály a odnese kupující kompletní zásilku i se VŠEMI obalovými materiály na Českou poštu a sepíše s pracovníkem České pošty reklamaci. Pokud by tyto obalové materiály nebyly na Českou poštu odneseny, nebude Česká pošta na rozbitou zásilku přihlížet a reklamaci neuzná. Na dalším postupu se poškozený s pracovníkem České pošty bude dál domlouvat sám, protože v případě, že dojde k rozbití obsahu zásilky, je každá položka v balíku proti tomuto pojištěna (KŘEHKÉ) a Česká pošta hodnotu rozbitého obsahu celou proplatí. Vždy je však nutné rozbité zboží i s krabicí a obalovým materiálem do 24 hodin po převzetí reklamovat na lokální poště.

  1. Dodací lhůta

Objednané zboží bude dodáno v co nejkratší možné době, obvykle do doby 2-6 dnů. Má-li prodávající objednané zboží odeslat, odevzdá objednané zboží kupujícímu předáním dopravci k přepravě pro kupujícího. Při odeslání nastanou účinky odevzdání objednaného zboží kupujícímu jejím předáním dopravci. Prodávající oznámí emailem kupujícímu, že mu objednané zboží odeslal.

  1. Vrácení zboží – odstoupení od smlouvy bez uvedení důvodu

Kupující s výjimkou podnikatele má právo na vrácení zboží zakoupeného přes webovou stránku, tj. odstoupit od Smlouvy o koupi zboží uzavřené prostřednictvím webové stránky (prostředků komunikace na dálku) bez udání důvodu, a to ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Odstoupení od Smlouvy musí být kupujícím odesláno v této lhůtě 14 dnů na adresu sídla prodávajícího, nebo na určenou e-mailovou adresu prodávajícího. 

V případě, kdy kupující odstoupí dle předchozího odstavce od Smlouvy, vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je od kupujícího přijal, nedohodnou-li se jinak. Odstoupí-li kupující od Smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá. Odstoupí-li kupující od Smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou. Kupující odpovídá prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Prodávající může zamítnout odstoupení od Smlouvy kdykoli v případě, kdy dojde ke snížení hodnoty zboží. Za snížení hodnoty zboží se považuje zboží vykazující jakoukoli vadu, ať už mechanickou, optickou či jinou ve srovnání se zbožím novým. Kupující nemůže odstoupit od Smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, nemůže-li věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel. Kupující bere na vědomí, že nelze ve smyslu přísl. ustanovení Občanského zákoníku mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu. 

Kupující bere na vědomí skutečnost, že jsou-li se zbožím poskytovány dárky, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s podmínkou, že dojde-li k využití práva kupujícího odstoupit od kupní smlouvy, darovací smlouva pozbývá účinnosti a kupující je povinen spolu s vráceným zbožím vrátit i s ním související poskytnuté dárky včetně všeho, oč se obohatil. V případě, že tyto nebudou vráceny zpět, budou tyto hodnoty chápány jako bezdůvodné obohacení spotřebitele. Není-li vydání předmětu bezdůvodného obohacení dobře možné, má prodávající právo na peněžitou náhradu ve výši obvyklé ceny.

Objednané zboží zasílejte na adresu : Andrea Jelinková, DiS., Na Hrázi 321/11; 66447 Střelice u Brna. Komunikace mezi prodávajícím a kupujícím je realizována elektronickou poštou na adrese: pentolino@seznam.cz.

  1. Záruka za jakost

Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že věc bude po určitou dobu způsobilá k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Záruční doba běží od odevzdání věci kupujícímu; byla-li věc podle smlouvy odeslána, běží od dojití věci do místa určení. Kupující nemá právo ze záruky, způsobila-li vadu po přechodu nebezpečí škody na věci na kupujícího vnější událost. Pro oznámení vady, na kterou se vztahuje záruka, a pro uplatnění práva z vadného plnění platí, že kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u koupené věci v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

  1. Jakost při převzetí

Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,

  1. a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě  reklamy jimi prováděné,
  2. b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí, nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
  3. c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze,
  4. d) byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy, je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

  1. Práva z vadného plnění

Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u objednaného zboží v době 24 měsíců od převzetí věci kupujícím. Jako záruční list slouží faktura, nebo paragon (zjednodušený daňový doklad) za objednané zboží. Prodávající odpovídá za to, že objednané zboží (dále věc) bude po záruční dobu způsobilé k použití pro obvyklý účel, nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Takto smluvně poskytnutá záruční doba začíná běžet ode dne převzetí věci kupujícím. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci způsobené běžným používáním, nebo kdy věc je mechanicky poškozena, vada byla způsobena neodborným nebo nešetrným zacházením nebo tím, že věc byla používána k jinému než obvyklému účelu . Odpovědnost za vady se dále z povahy věci nevztahuje na poškození vzniklá nepozorností kupujícího, živelnou pohromou nebo jinými vnějšími vlivy.

Práva kupujícího z vadného plnění nejsou dotčena, způsobilo-li vadu použití věci, kterou kupující předal prodávajícímu. To neplatí, prokáže-li prodávající, že na nevhodnost předané věci kupujícího včas upozornil a kupující na jejím použití trval, nebo prokáže-li, že nevhodnost předané věci ani při vynaložení dostatečné péče nemohl zjistit. Kupující nemá práva z vadného plnění, jedná-li se o vadu, kterou musel s vynaložením obvyklé pozornosti poznat již při uzavření smlouvy.

Kupující věc podle možnosti prohlédne co nejdříve a přesvědčí se o jejích vlastnostech a množství. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u koupeného zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má kupující právo :

  1. a) na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,
  2. b) na odstranění vady opravou věci,
  3. c) na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo
  4. d) odstoupit od smlouvy

Kupující může požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady. Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit. Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.

Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil. Kupující sdělí prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího; to neplatí, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraní-li prodávající vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li kupujícímu, že vady neodstraní, může kupující požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit. Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, nemůže-li vrátit věc v tom stavu, v jakém ji obdržel. Neoznámil-li kupující vadu bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit, soud mu právo z vadného plnění nepřizná. Jedná-li se o skrytou vadu, platí totéž, nebyla-li vada oznámena bez zbytečného odkladu poté, co ji kupující mohl při dostatečné péči zjistit, nejpozději však do dvou let po odevzdání věci.

Práva z vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého věc byla koupena. Reklamace se uplatňuje jednostranným právním úkonem, kterým kupující vytkne konkrétní vadu, sdělí, jak se vada projevuje a sdělí, jaký konkrétní nárok z odpovědnosti za vadu uplatňuje. Kupující má právo uplatnit reklamaci v sídle internetového obchodu, nebo písemně na emailovou adresu pentolino@seznam.cz. Dokumentace vady ve formě přiložené fotografie může zjednodušit celý proces reklamace. Uplatní-li kupující právo z vadného plnění, potvrdí mu druhá strana v písemné formě, kdy právo uplatnil, jakož i provedení opravy a dobu jejího trvání. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Prodávající informuje, že o dalším postupu průběhu vyřízení reklamace se musí kupující zajímat sám. Prodávající je v případě odstoupení od smlouvy a vrácení zboží povinen kupujícímu vrátit již zaplacenou kupní cenu nebo její část a to bez částky za poštovné. Kupní cena nebo její část bude kupujícímu vyplacena v nejkratším možném termínu, nejpozději však do 2 dnů po převzetí vráceného zboží.

  1. Ochrana osobních údajů

Veškeré nakládání s osobními údaji zákazníků se řídí nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů („GDPR“), zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, ve znění pozdějších předpisů a zákonem č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů. Podrobnější informace týkající se ochrany osobních údajů je k dispozici v Prohlášení o ochraně osobních údajů, které je k dispozici zde:

Osobními údaji jsou: jméno a příjmení, adresa pro doručení, telefonní číslo a emailová adresa, u OSVČ se pak bude jednat o jméno a příjmení, IČO, DIČ (je-li přiděleno), sídlo podnikání, telefonní číslo a email, podle zvoleného způsobu platby také číslo bankovního účtu. Nákupem v e-shopu Galerie Pentolino a odsouhlasením obchodních podmínek zároveň udílíte svůj souhlas ke zpracovaní Vašich osobních údajů. Vaše osobní údaje jsou zpracovány pro potřeby plnění smluvních povinností (smlouvy), pokud nebudou potřebné osobní údaje poskytnuty, nemůže dojít k uzavření příslušné smlouvy, resp. k dodání objednaného zboží a doručení objednaného zboží. Bez poskytnutí těchto údajů to není možné. 

Vaše osobní údaje mohou být také zpracovány smluvními partnery prodávajícího (dále jen Správcem), kteří zajišťují pro Vás v součinnosti se Správcem služby společnosti, resp. služby spojené s příslušnou smlouvou, která byla uzavřena mezi Správcem a subjektem údajů. Těmito zpracovateli jsou jiní externí dopravci (např. PPL), poskytovatelé IT služeb a poskytovatelé online platebních řešení (např.: platba kartou online, PAYPAL). 

Jaké osobní údaje a pro jaké účely zpracovávám?
Jméno a příjmeníPro doručování zásilek, pro identifikaci Vás jako zákazníkaarchivuji po dobu 10 let
Fakturační adresaPro vystavování faktur a v účetnictvíarchivuji po dobu 10 let
Doručovací adresaPro doručování zásilekarchivuji po dobu 10 let
E-mailová adresaPro komunikaci s Vámi, pro zasílání informací ohledně Vaší objednávky a marketingových sdělení, pro identifikaci Vás jako zákazníkaarchivuji po dobu 10 let
Telefonní čísloPro komunikaci s Vámi, Pro snazší doručování ze strany dopravcůarchivuji po dobu 10 let
IČ / DIČPro vystavování faktur a účetnictvíarchivuji po dobu 10 let
IP adresaPro marketingové účely a zkvalitnění Vašeho nákupního zážitkuarchivuji po dobu 5 let
FotografieFotografie z akcí využívám na mých Facebookových profilech a v mé marketingové komunikaci 
VideaVidea z mých akcí využívám na mých Facebookových profilech a v mé marketingové komunikaci 

Tyto údaje slouží také i pro usnadnění objednávek kupujících v budoucnu. Kupující registrací projeví svůj souhlas, že mu může prodávající sdělovat emailem a telefonicky obchodní sdělení s novinkami, nabídkami a akcemi. Osobní údaje kupujících prodávající nepředává žádné další osobě. Svůj souhlas s uchováváním a zpracováváním osobních údajů může kupující kdykoliv odvolat a to tak, že zašle emailovou zprávu na pentolino@seznam.cz.

Údaje se poskytují na dobu, než dojde k naplnění účelu, pro který byly poskytnuty, nejvýše na dobu 10 let ode dne jejich poskytnutí.

Veškeré webové rozhraní obchodu, včetně fotografií a nabízeného zboží je chráněno autorským právem. Provozovatel je v souladu se zákonem č. 121/2000 Sb., o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů (autorský zákon), v platném znění, oprávněn vykonávat majetková práva k obsahu Webového portálu www.pentolino.cz. Obsah Webového portálu www.pentolino.cz není možno uchovávat, upravovat ani šířit bez souhlasu Provozovatele.

Pro informace o zpracování Vašich osobních údajů, nebo pro uplatnění Vašich práv, nás v případě zájmu kontaktujte Správce buď písemně na adresu sídla společnosti (Na Hrázi 321/11; Střelice u Brna 66447), nebo na tento email: pentolino@seznam.cz, nebo na tel. číslo: 603797230. Více informací naleznete také v dokumentu na hlavní stránce s názvem: Prohlášení o ochraně osobních údajů.

  1. Závěrečná ustanovení

Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi prodávajícím a kupujícím na webové stránce prodávajícího www.pentolino.cz , v tom rozsahu a znění, které je uvedeno na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky. Odesláním elektronické objednávky stvrzuje kupující prodávajícímu, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky je kupující dostatečným upozorněn a má možnost se s nimi seznámit hned na úvodní stránce internetového obchodu www.pentolino.cz. Právní vztahy, které nejsou těmito obchodními podmínkami výslovně upravené, se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., (Občanský zákoník) a též zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění. Je-li smluvní stranou podnikatel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami Občanským zákoníkem. 

Zásahy vyšší moci, jako např. zásahy státu, provozní, dopravní a energetické poruchy, stávky, vojenské operace rozličného druhu, občanské nepokoje, exploze, požáry, výluky  či další objektivní překážky na straně prodávajícího jsou důvodem k nesplnění, nebo odkladu plnění smluvních povinností na straně prodávajícího po dobu a v rozsahu účinnosti zmíněných událostí. Totéž platí, i když uvedené události nastali u subdodavatelů. Kupující také bere na vědomí, že prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do webové stránky.

V případě, že kupní smlouva obsahuje zahraniční (mezinárodní) prvek, pak strany kupující-prodávající se řídí českým právem. Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě Smlouvy, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky. Jakékoliv spory, které vzniknou mezi Provozovatelem a Zákazníkem, budou přednostně řešeny formou smíru.

Prodávající si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit a upravovat, přičemž platí, že platné znění je to, které kupující odsouhlasil v době uskutečnění objednávky. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu. 

Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1.1.2022, Andrea Jelinková, DiS.