VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Om de een of andere reden voldoen de gekochte goederen niet aan uw verwachtingen? Maak je geen zorgen. U kunt onbevredigende producten binnen 14 dagen na ontvangst van het pakket zonder opgaaf van reden retourneren.
De goederen moeten schoon, compleet, onbeschadigd en in de originele verpakking, goed verpakt (op dezelfde manier als tijdens het transport van het magazijn naar u) worden geretourneerd en samen met het geschenk op eigen kosten worden verzonden naar het adres Andrea Jelinková, Dis., Na Hrázi 321 /11, Střelice u Brno 66447. De verkoper heeft het recht om verontreinigde of onvolledige goederen te weigeren.
Vergeet niet om in het pakket een ingevulde korte verklaring „Ik herroep het koopcontract“ te doen , aangevuld met uw gegevens (naam, adres, telefoon, ordernummer, uw rekeningnummer, waar het geld wordt teruggestort en handtekening. Dat is al. Of print het hier gewoon.
Zodra de goederen binnen zijn, zal ik u informeren over de volgende stap. In de regel stort ik het geld voor de goederen echter binnen 14 dagen na levering van het pakket terug op het rekeningnummer dat in de bijgevoegde verklaring staat vermeld.
Houd er rekening mee dat als de aankoop bij het bedrijf is gedaan (u bevestigt deze stap al in het winkelmandje), het niet mogelijk is om consumentenrechten uit te oefenen en ik ben niet verplicht om de goederen te accepteren. Als compensatie voor geretourneerde goederen geef ik geen geld terug, maar geef ik een kortingscode in de waarde van de geretourneerde goederen , die kan worden toegepast op de volgende bestelling.
REKLAMAČNÍ ŘÁD
Galerie Pentolino (dále jen „prodávající“ nebo „Pentolino) se sídlem ve Střelicích, Na Hrázi 321/11, 66447 , IČO 75938502.
OBECNÁ USTANOVENÍ
Tento reklamační řád platí pro zboží zakoupené v kamenném obchodě Galerie Pentolino v České republice a v internetovém obchodě prodávajícího provozovaném na internetové adrese www.pentolino.cz. Tento reklamační řád se vztahuje pouze na případy, kdy je kupující spotřebitelem. Spotřebitel je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s prodávajícím (dále jen „kupující“). Reklamaci nebo vrácení zboží může kupující uplatnit buď zpětným zasláním prodejci, nebo ve zmiňovaném kamenném obchodě Galerie Pentolino se sídlem ve Střelicích, Na Hrázi 321/11, 66447.
Tento reklamační řád je platný k 1. 1.2022
ODPOVĚDNOST ZA VADY, REKLAMACE, ZÁRUKA
Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku). Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal:
- má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, chybí-li toto ujednání, pak takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
- se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
- je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti,
- věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.
V případě, že se v 6 měsících po převzetí výše uvedené vady vyskytnou, platí domněnka, že věc měla vadu již při převzetí. Nemá-li věc výše uvedené vlastnosti, může kupující požadovat opravu výrobku nebo dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti výrobku. Právo na dodání nové věci nebo výměnu její součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. Neuplatní-li kupující právo na odstoupení od smlouvy, dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující je povinen oznámit vadu a bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit. Pokud tak neučiní, přichází o možnost uplatnění práva z vadného plnění (OZ § 2112). Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl, nebo ji sám způsobil. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u dodaného zboží v době 24 měsíců od převzetí.
Životnost výrobku se nemusí krýt s pojmem záruční doba.
Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním.
Nadměrné nebo dlouhodobé opotřebení výrobku nošením a používáním (např. u prádla nebo obuvi) nemůže být reklamováno jako vada výrobku (OZ §2167).
Součinnost zákazníka
Zákazník je povinen poskytnout potřebnou součinnost k řešení reklamace. Zejména doložením potvrzení o nákupu, uvedením svého jména, příjmení, kontaktního údaje (e-mail nebo telefonní číslo, adresa) data reklamace, obsahu reklamace, požadovaného způsobu vyřízení reklamace a řádného zdůvodnění reklamace. Prodávající je oprávněn odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat zásady obecné hygieny (zákon č. 258/2000 Sb. o ochraně veřejného zdraví).
Vyřízení reklamace
Při uplatnění práva z vadného plnění musí prodejce vystavit kupujícímu potvrzení, kde uvede datum přijetí reklamace, její obsah, a především požadovaný způsob vyřízení ze strany kupujícího. Po potřebném prozkoumání skutkových a právních okolností rozhodne prodejce o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů, nebo v této lhůtě kupujícímu oznámí, že je k rozhodnutí nutné odborné posouzení vady. Reklamace, včetně odstranění vady, musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace zákazníkem. Po uplynutí této lhůty se kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy. Pokud si zákazník nepřevezme zboží po uplynutí jednoho měsíce po vyřízení reklamace, může mu být účtovaná částka odpovídající skladování výrobku na provozovně, a to až do výše hodnoty reklamovaného výrobku.
Pozáruční opravy
Informace o možnosti pozáruční opravy ke konkrétním výrobkům budou kupujícímu poskytnuty na základě dotazu na emailové adrese ……., nebo na tel. čísle 603797230. Pozáruční servis probíhá za individuálně domluvených podmínek.
Mimosoudní řešení sporů
Kupující má v případě sporu právo navrhnout prodávajícímu mimosoudní řešení sporu např. prostřednictvím Sdružení obrany spotřebitelů (viz http://www.asociace-sos.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu/). Prodávající může souhlasit s takto navrženým mimosoudním řešením nastalého sporu. V případě nesouhlasu prodávajícího bude předmětný spor rozhodovat s konečnou platností obecný soud. Má-li kupující za to, že došlo k porušení zákonných práv spotřebitele ze strany prodávajícího, má právo se obrátit se svou stížností na Českou obchodní inspekci, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, (www.coi.cz), případně na obecní živnostenský úřad ve věcech v působnosti dle zákona č. 455/1991 Sb., živnostenského zákona, nebo na Státní zemědělskou a potravinářskou inspekci, se sídlem Květná 15, 603 00 Brno, IČO: 75014149, (http://www.szpi.gov.cz), ve věcech v působnosti zejména zákona č. 110/1997 Sb., o potravinách a tabákových výrobcích, zákona č. 146/2002 Sb., o státní zemědělské a potravinářské inspekci. Při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím ze smlouvy je možné využít online platformu nacházející se na internetové adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
Adresa k zasílání reklamačních oprav:
Andrea Jelinková, DiS.
Na Hrázi 321/11
664 47 Střelice u Brna
Kontaktní údaje:
…….
telefon: 603 797 230